vrijdag, december 6

New CID cosmetics Natural Wardrobe palette

Gister heb ik voor jullie het New CID cosmetics lipproduct gereviewd, en vandaag is het Natural Wardrobe palette aan de beurt. Het is een mooi palette met 10 naturelle kleurtjes, een oogpotlood en een klein kwastje. Ook ben ik erachter gekomen dat dit palette een hele goede dupe is van een ander heel erg mooi palette. Wil je weten welke? Lees dan snel verder!





























Het palette komt in een wit doosje met een wit hulsje eromheen. Het is eigenlijk vrij saai. Het enige wat erop staat is de naam van het merk en op het omhulsel staat ook de naam van het palette. Heel erg simpel en clean. Wat mij betreft had dit best wel wat leuker gekund.




























Op deze foto's zie je alle 10 kleuren uit het palette. Er zitten een aantal mooie lichtere kleurtjes voor voor op het ooglid, een highlighter en meerdere donkerdere crease kleurtjes. Er zit een goede verdeling in van matte en shimmery kleurtjes.

Zoals je op de onderste foto ziet heeft het palette over het algemeen vrij goede pigmentatie. Het verschilt wel of je een matte of een shimmery kleurtje heb. De matte kleurtjes bevatten over het algemeen een stuk minder pigment. Toch, in gebruik geven alle kleuren genoeg kleur af voor een mooie look. Het enige kleurtje wat ik niet goed geswatcht kreeg was het highlighter kleurtje. Die kun je vrij moeilijk zien op de foto.



























Toen ik het palette voor het eerst gebruikte viel me iets op. Ik herkende sommige kleurtjes. Ze deden me denken aan de kleurtjes uit m'n Naked Palette. Toen ik m'n Naked palette erbij pakte kwam ik tot de ontdekking dat dit bijna exacte dupes zijn. Het enige verschil is dat het Natural Wardrobe palette maar 10 kleurtjes bevat en het Naked palette heeft er 12. Alle kleurtjes uit de palettes komen overeen. De enige kleurtjes die het Natural Wardrobe palette niet heeft zijn Creep en Gunmetal.

Sommige kleurtjes zijn net wat anders, maar sommige zijn exact gelijk. Bijvoorbeeld Virgin, Sin, Naked, Buck en Half Baked zijn exacte dupes. Heel toevallig zijn dit dan ook mijn favoriete kleurtjes uit het Naked palette, dus ik ben blij dat ik nu nog meer van die prachtige kleurtjes bezit.

Het Natural Wardrobe palette van New CID Cosmetics is erg mooi. Hij kost €29,29 en is te koop op onder andere www.lookfantastic.com. Als je een palette zoekt dat op het Naked palette lijkt maar iets goedkoper is, is het zeker een aanrader. Ze zijn in alle opzichten erg vergelijkbaar!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooierd! Leuk dat hij zoveel op NAKED lijkt, dan heb je toch nog bijna hetzelfde palette voor een fijnere prijs. x

    BeantwoordenVerwijderen